بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


امیرخان؛با آرش مدارا کن!

http://esesclub.com/public/album_photo/9f/6e/08/85e39_99e4.jpg?c=7f53

اینکه آرش برهانی به چه دلیل با لگد به کلمن آب زده هنوز مشخص نیست!
اما ما معتقدیم در صورتیکه آرش همچین اشتباهی را هم اگر مرتکب شده باشد امیر قلعه نویی نبایستی همچین تصمیمی برای برهانی در نظر بگیرد!
قصد توجیه کار زشت احتمالی آرش برهانی را به هیچ وجه نداریم و اتفاقا اعتقاد داریم که کار غلط و اشتباه باید با تبیه و جریمه پاسخ داده شود.منتهی اینکه امیرخان به خاطر یک لگد به کلمن آب اینگونه اظهار نظر می کند که:"" تا زمانیکه من در استقلال باشم ،برهانی را نخواهید دید""اصلا حرف پخته و عامه پسندی نمی باشد .آرش برهانی یکی از بازیکنان متعصب و قدیمی استقلال است و دارای کارنامه ای بسیار درخشان می باشد.
قلعه نویی باید این موضوع را در نظر بگیرد که؛برهانی چندین هفته روی نیمکت نشسته و با افت روحی بسیار شدیدی مواجه شده و چنین بازیکنانی با روحیات خاصی که دارند ممکن است بر اثر فشار و استرس زیاد در ادج عصبانیت دست به کارهای بچگانه ای بزنند که بعد از گذشت  زمانی کوتاه از رفتار خود پشیمان بشوند.
امیرخان باید کمی پخته تر در خصوص بعضی از اتفاقات حاشیه ای واکنش نشان بدهد و در حاشیه ای که برهانی مسبب ایجادش شده،شرایط و وضعیت روحی،روانی و فنی مهاجمش را بیشتر مد نظر گرفته و کمی بیبشتر با وی راه بیاید.
برهانی در دیداری که استقلالی ها حتی شرایط تعویض یک بازیکن را هم نداشتند در کمال تعجب تابلوی تعویض با هاشم بیگ زاده مدافع تازه بهبود یافته را مقابل چشمان خود می بیند!
لذا اگر آرش از این تعویض ناراحت و عصبانی نشود شاید کار غیر طبیعی انجام داده باشد!
خلاصه به نظر می رسد برهانی مهاجم کم فروغ این روزهای استقلال بهانه لازم را به دست قلعه نویی داده و توجیه خوبی برای عملی کردن ادعای که وی  درنشست خبری پایان بازی با راه آهن مطرح کرده بر علیه خودش تراشیده و به دست وی داده است!
»» یاشار««



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 10 / 1392برچسب:استقلال,آرش برهانی,امیرقلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com